Kegyetlen bánásmód

2010.05.03. 10:37

Kegyetlen bánásmód DVDRipHun- 1db letölthető NAGYFILE
hotfile/avi/1.43GB/01:35:29/656x352pixel/ac3/xvid

Image Rise Free Image Hosting

 

 

 

 

1 darabban letölthető, letöltés után nem kell kitömöríteni,
elég a zip kiterjesztést letörölni róla és nézhető is!  

 

Film megtalálható itt: http://href.hu/x/c7ad

 Oszd meg... |

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfile.blog.hu/api/trackback/id/tr151970644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bikicsu 2010.05.03. 10:39:26

Kegyetlen bánásmód
(Intolerable Cruelty)

Színes, magyarul beszélő, amerikai romantikus vígjáték, 100 perc, 2003
12 éven aluliak számára a megtekintése nagykorú felügyelete mellett ajánlott
DTS

rendező: Joel Coen
író: Robert Ramsey, Matthew Stone, John Romano
forgatókönyvíró: Joel Coen, Ethan Coen, Matthew Stone, Robert Ramsey
operatőr: Roger Deakins
díszlettervező: Nancy Haigh
jelmeztervező: Mary Zophres
zene: Carter Burwell
producer: Brian Grazer, Ethan Coen
látványtervező: Leslie McDonald
vágó: Ethan Coen, Joel Coen

szereplő(k):
George Clooney (Miles Massey)
Catherine Zeta-Jones (Marylin Rexroth)
Geoffrey Rush (Donovan Donnelly)
Billy Bob Thornton (Howard Doyle)
Cedric the Entertainer (Gus Petch)
Julia Duffy (Sara Sorkin)
Stacey Travis (Bonnie Donovan)
Tom Aldredge (Herb Myerson)
Judith Drake (Mrs. Gutman)

Bikicsu 2010.05.03. 10:40:10

Kegyetlen bánásmód
(Intolerable Cruelty)

Miles Massey nagymenő Los Angeles-i válóperes ügyvéd. Sikerei csúcsán van: lenyűgöző az ügyfélköre, a pereit nagy arányban nyeri, a szakmában tisztelik, sőt, még egy kikezdhetetlen házasság előtti szerződést is elneveztek róla. Az élete mégis üres és unalmas. Miles ezért új kihívásokat keres. Ez pedig a gyönyörű Marylin Rexroth személyében érkezik, aki Miles egyik ügyfelének leendő ex-felesége, és egy magánnyomozó segítségével ki akarja forgatni a dúsgazdag férjét a vagyonából. Miles meghiúsítja az akciót, ám a nő nem hagyja annyiban a dolgot, ráadásul veszedelmesen csinos.

Bikicsu 2010.05.03. 10:40:49

Kegyetlen bánásmód
(Intolerable Cruelty, 2003)

Miles Masseynek, a nagymenő Los Angeles-i válóperes ügyvédnek megadatott minden, sőt, bizonyos esetekben mindenből kettő. Annak ellenére, hogy lenyűgöző ügyfélköre van, pereit nagy arányban nyeri, a szakmában tisztelik, sőt, egy kikezdhetetlen házasság előtti szerződést el is neveztek róla, élete válaszúthoz érkezett. Sikerei csúcsán beütött az unalom, és Miles most új kihívásokat keres. Ez pedig a gyönyörű Marylin Rexroth személyében érkezik, aki Myles egyik ügyfelének leendő ex-felesége, és egy magánnyomozó segítségével akarja kiforgatni dúsgazdag férjét a vagyonából. Azonban, Miles figyelemre méltó ügyességének hála, Marylin üres kézzel végzi be a pert. Ám ez a nő nem az a fajta, aki hagyja, hogy felülkerekedjenek rajta. Gyorsan hozzámegy egy olajmágnáshoz, Miles és társa pedig kénytelenek egyre mélyebben belekeveredni az ügybe, ha tartani akarják a lépést Marylinnel. Az alattomos taktikázások, átverések és a tagadhatatlan vonzalmak egyre fokozódnak, amint Marylin és Miles ölre mennek a nemek klasszikus harcában.

Nemzet: amerikai
Stílus: romantikus, vígjáték
Hossz: 95 perc

filmkatalogus.hu

Bikicsu 2010.05.03. 10:41:19

Hatásvadászok

A legutóbbi, Az ember, aki ott se volt nem volt mindenki kedvence, - ahogy a Coen fivérek munkái általában. Az eddigi mozik (pl. a Fargó vagy A nagy Lebowsky) kisebb nagyobb rajongótábort tudhatnak magukénak, - ám a szokatlan szemlélet, a perverz és bizarr dolgok hétköznapi módon történő tálalása sokakat visszariasztott. A Kegyetlen bánásmód címével ellentétben barátságosan bánik a nagyérdeművel, szól a művészlelkű ínyencekhez és a széles közönséghez egyaránt. Fergeteges komédia, amelyre egy kis bátorsággal el lehet vinni anyut is, aki egy kicsit csodálkozni fog ugyan, de azért elégedetten távozik a moziból.

Miles Massey (George Clooney) válóperes ügyvéd Los Angelesben, ahol az emberek számára a válás éppoly természetes, mint a házasság. Ahogy az is kézenfekvő, hogy a vagyonnal nem az a fél lép le, amelyiknek jobb bizonyítékai vannak a megcsalatásra, hanem az, akinek jobb az ügyvédje.
A válás a pénzszerzésnek egy teljesen bevett formája, amely még messze az esküvő előtt bele van kalkulálva a számításokba. A peres feleknél csak az ügyvédek keresnek jobban, hacsak bele nem szeretnek védencük feleségébe, ami a látottak alapján végzetes is lehet. Ez történik hősünkkel is, aki úgy érzi, végre emberére (asszonyára) talált a szépséges Marylinben (Catherine Zeta-Jones). A nő a férjével szembeni vereség után elhatározza, hogy tönkre teszi az ügyvédet. Ezt gondolhatjuk a látottak alapján, ám a Coen fivéreknél - a kameravezetésen kívül - semmi sem biztos.
A megtörtént eseményeken alapuló sztoriban minden csak látszat: a szereplők egymást verik át, az alkotók pedig a nézőket. Mindezt azért, hogy a végén még csavarjanak kettőt-hármat a történéseken, és végezetül megkavarodva, de mosolyogva keljünk fel a székünkből.

Ethal és Joel Coen magabiztosan mondja fel a sok évtizedes leckét a hollywoodi filmgyártásból. Szinte az összes bevált és kötelező szerelmesfilm-patront ellövik, mégis sikerül bennünket annyira elidegeníteni, hogy a végén csak csodálkozunk, hogy eddig hogyan hagyhattuk magunkat bedőlni.

A két sztár mellett kisebb szerepekben még felbukkan a minden eddigi filmjében bravúros Geoffrey Rush, mint ausztrál tévé-producer; és Billy Bob Thornton, (akiről tudjuk, hogy ott se volt) déli olajmágnást alakít - az egyik balek férj -, aki cowboykalapjával a fején akkora surmó, hogy a saját száján majd' kiesik.
A színészeknek ez igazi jutalomjáték. Clooneyt eddig is kedveltük, ám tehetségét így megvillantani, eddig még nem volt alkalma. A tehetséges és beképzelt ügyvéd, aki minden szabad percében a fogai fehérítésével bíbelődik egyszerűen lenyűgöző.

A film végére, aztán minden apró szereplő és minden kis történés a helyére kerül. Így a látszólag elfelejtett epizódocskák egy nagy közös zárójelenetté gyúródnak össze. Ha eddig kételyeink lettek volna, akkor most láthatjuk, hogy Coen fivérek, minden mozzanata előre megfontolt, semmit nem tesznek a puszta hatásvadászat kedvéért.

Stroján József

Bikicsu 2010.05.03. 10:42:42

Házasságszédelgő

Nehéz a kőgazdag kaliforniaiak élete - ha pedig mégsem, hát azzá teszik. Adva van az Egyesült Államok leginkább eleresztett fertálya osztrák izomkormányzóval, benne csélcsap milliomosok, medenceszéli feleségek és mobilon függő producerek tengetik fontos életüket, skatulyából előhúzott ügyvédek gondos felügyelete mellett. Ebben a kirakatmiliőben a résztvevők közös nevezője - gyér lelkületük miatt - mégis a telhetetlenség, a paradox helyzetből adódó kalamajkák pedig számtalan filmesnek adtak már biztos kenyérkeresetet. A medencepartot koptató nejekről nem is beszélve.

A nagyszerű főszereplők és rendezés híján a Kegyetlen bánásmódot egy kézlegyintéssel hozzá lehetne csapni a habkönnyű vígjátékok tömkelegéhez, csakhogy óhatatlanul befigyel a képbe 1. George Clooney, 2. Catherine Zeta-Jones és 3. Joel Coen. Előbbit illetően részemről jó ideig csak kényszeredetten jött dicséret, mert az ügyeletes bájgúnárról szakmailag elismerően szólni a hímek ős-irigységből, a nőstények illendőségből nem szoktak. A bizalmatlanság részben jogos, hiszen Clooney rendre belefut afféle kötelező marhaságokba, mint pl. a Batman és Robin vagy a Mint a kámfor (sőt, recenziónk tárgya is ide sorolható), ugyanakkor el kell ismerni, hogy a fajsúlyosabb művekben (Alkonyattól pirkadatig, Egy veszedelmes elme vallomásai) is magabiztosan hozza a testre írt szerepeket.

Szintén a kommersz vonulatot képviseli a hollywoodi frigye óta megasztárrá előlépett Catherine-Zeta Jones, aki - duzzogva mondom - igazán tetszett a Trafficben és a Hullámok rabjaiban, ugyanakkor bizonyosan mást kölcsönöznék ki a Zorro álarca helyett. Ők ketten tehát még egy csapnivaló kasszasikerré is összeállhatnának, de ennek kiküszöbölésére ült a rendezői székbe Joel Coen (Fargo, A nagy Lebowski stb.), akinek gondoskodásával fogyasztható komédia született, és hahota helyett jobbára kuncogás hallatszik a nézőtéren.

A folyton a fogsorát vizslató sztárügyvéd és a férjeit napszakonként váltó démon mellett feltűnik még a tahó texasi olajmágnás szerepében Billy Bob Thornton, aki méltán lett a Coen-fivérek kedvenc színésze. (A déli akcentus a magyar szinkronban egyébként suksükölésként jelenik meg, ami csak majdnem ugyanaz, a szerk.)

Sztárparádé van, tanulság nincs, mert ez a film olyanoknak szól, akik úgysem okulnak semmiből, és - dollármilliók gyűjtése helyett - a plakátmosolyoknak engedve újra meg újra beülnek korunk tanintézményébe, a moziba.

Matusz Endre

Bikicsu 2010.05.03. 10:43:19

Kegyetlen bánásmód

A műfaj: fehér telefonos vígjáték, az alkotók: a 2 Coen, a kupola ördögei. Van itt valami ellentmondás? Nincsen. Nincsen, nincsen. Lehet valahol talán némi érzékcsalódásra alapozott elégedetlenség: jaj, hát a Fargo rendezői ők, hol hagyták a kreativitásukat, ötletességüket, de legfőként a korszerűségüket, hisz hát az a mondott Fargo, az hogy beletrafált a korszellem közepibe.

Ez esetben az szinte másodlagos, hogy az a korszellem mára a Kill Billt ellette. Szóval az a helyzet a kupola ördögeivel (apropó, a hét végén föllépett Pomázon az Angelo Rosso cirkusz, s a porondmester úgy konferálta föl a 3 Rosatót, hogy a kupleráj ördögei, ha akarok, megszökhettem volna Biancával, a műlovarnővel), hogy esténként, ha hazatérnek a napi robotból, na jó, vasárnap, ha átugranak egymáshoz löncsre, így köszönnek: na, mi újság majsztrókám, s ezt komolyan is gondolják. Ezt a "majsztrókámat". (Egy korábbi projektjük bizonyos Majsztroianni bántóan korai halála miatt hiúsult meg.) Ne szépítsük, az úgynevezett mesterségbeli tudás megszállottjai ők, minden filmjük arról szól, hogy nincs az a zsáner, amit mi ne tudnánk elengedett kézzel, bekötött szemmel - azért odáig nem mennék, hogy védőháló nélkül. Ha békebeli gengszterfilm kell (A halál keresztútján), ha pitlákok tarantinós ortályoskodása (Fargo), ha élesre vasalt ötvenes évek (Az ember, aki ott se volt), hívja Coenékat, megbízhatóság, pontosság, szolid árak. Nincs ez most se másként. A megszokott színvonal, ahogy mondani szokták, de én továbbmegyek: a Kegyetlen bánásmód láttán Kabos Gyula és Vittorio Gassmann is megnyalná a tíz ujját.

-ts-
süti beállítások módosítása